.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : در پیوند با تاریخچه تنکابن به عنوان شهر محوری و مرکزی غرب مازندران و شرق گیلان، بیان پیشینه اداره کل ثبت احوال استان مازندران نیز خالی از لطف نیست. این اداره کل در سال ۱۳۰۵ تأسیس شد و با ۵ اداره ثبت احوال ساری، بابل، قائمشهر، آمل و تنکابن شروع به کار کرد. تنکابن یا شهسوار، مسئله این است / سال‌هاست این منطقه میان این ۲ نام گیر کرده
شمال نیوز : در پیوند با تاریخچه تنکابن به عنوان شهر محوری و مرکزی غرب مازندران و شرق گیلان، بیان پیشینه اداره کل ثبت احوال استان مازندران نیز خالی از لطف نیست. این اداره کل در سال ۱۳۰۵ تأسیس شد و با ۵ اداره ثبت احوال ساری، بابل، قائمشهر، آمل و تنکابن شروع به کار کرد.(ادامه)
شمال نیوز : شریعت نژاد با ابراز گلایه از بکارگیری مدیران غیر بومی در غرب مازندران و مهاجرت مدیران شهرستان های مرکزی به ادارات غرب خاطرنشان کرد: همه این عوامل باعث شده تا مردم شهرستان های غربی استان بیش از پیش بر طبل استانی شدن بکوبند..... غرب مازندران با شرق گیلان فرقی ندارد/ با الحاق رامسر به گیلان هیچ اتفاق مثبتی رخ نخواهد داد
شمال نیوز : شریعت نژاد با ابراز گلایه از بکارگیری مدیران غیر بومی در غرب مازندران و مهاجرت مدیران شهرستان های مرکزی به ادارات غرب خاطرنشان کرد: همه این عوامل باعث شده تا مردم شهرستان های غربی استان بیش از پیش بر طبل استانی شدن بکوبند.....(ادامه)
شمال نیوز : استاندار مازندران با عنوان اینکه من نظرات پیشنهاد دهندگان را به فال نیک می‌گیرم چون شهرستانشان را دوست دارند افزود: اما راهش فرار کردن نیست، نه تنها مسئولان استان بلکه مسئولان کشوری نیز به رامسر نگاه ویژه ای دارند..... استاندار : رامسر « سَر» مازندران است / نمی توان به مازندران بدون رامسر فکر کرد / کام مردم را تلخ نکنید
شمال نیوز : استاندار مازندران با عنوان اینکه من نظرات پیشنهاد دهندگان را به فال نیک می‌گیرم چون شهرستانشان را دوست دارند افزود: اما راهش فرار کردن نیست، نه تنها مسئولان استان بلکه مسئولان کشوری نیز به رامسر نگاه ویژه ای دارند.....(ادامه)
شمال نیوز : شریعت نژاد افزود: استان مازندران با همه مباحث باید با دو استاندار اداره شود که سبب پیشرفت غرب مازندران خواهد شد و حامی چنین تفکری هستم و پیگیری می‌کنم این اتفاق مثبت رقم بخورد..... استان مازندران دو استاندار می خواهد / استان مازندران غربی باید تشکیل شود / پیوستن به گیلان دردی را دوا نمی کند
شمال نیوز : شریعت نژاد افزود: استان مازندران با همه مباحث باید با دو استاندار اداره شود که سبب پیشرفت غرب مازندران خواهد شد و حامی چنین تفکری هستم و پیگیری می‌کنم این اتفاق مثبت رقم بخورد.....(ادامه)
شمال نیوز : اعلام حمایت نماینده یک استان از جدایی دوشهرستان از استان دیگر آنقدر عجیب است که نمی توان مقدمه ای بر آن نوشت !.... از الحاق رامسر و تنکابن به گیلان حمایت می کنم + عکس
شمال نیوز : اعلام حمایت نماینده یک استان از جدایی دوشهرستان از استان دیگر آنقدر عجیب است که نمی توان مقدمه ای بر آن نوشت !....(ادامه)
استان خرداد کجای ایران است؟
(ادامه)
در پی ارائه کتابچه طرح استان جدید ساحلی  توسط نماینده معین غرب مازندران به وزارت کشور،هرچند احمدی لاشکی نماینده نوشهر وچالوس  اذعان داشت که الحاق رودسر واملش دراین طرح پیش بینی نشده است،ولی باتوجه به پیگیری 

مخالفت شدید ۷ نماینده گیلان با ایجاد استان جدید ساحلی
در پی ارائه کتابچه طرح استان جدید ساحلی توسط نماینده معین غرب مازندران به وزارت کشور،هرچند احمدی لاشکی نماینده نوشهر وچالوس اذعان داشت که الحاق رودسر واملش دراین طرح پیش بینی نشده است،ولی باتوجه به پیگیری (ادامه)
شمال نيوز: نماینده مردم لنگرود ،مبادلات اقتصادی گیلان و دو شهر رامسر و تنکابن را از دلایل پیگیری الحاق ذکر کرد و افزود: مردم رامسر و تنکابن به شدت پیگیر مسئله الحاق هستند و ما نیز حمایت می‌کنیم. الحاق رامسر و تنکابن به گیلان را پیگیری می کنیم
شمال نيوز: نماینده مردم لنگرود ،مبادلات اقتصادی گیلان و دو شهر رامسر و تنکابن را از دلایل پیگیری الحاق ذکر کرد و افزود: مردم رامسر و تنکابن به شدت پیگیر مسئله الحاق هستند و ما نیز حمایت می‌کنیم.(ادامه)
دوستان غرب استانی ما می گفتند که ما بیشتر از آنکه مازندرانی باشیم، از نظر نژاد و زبان و فرهنگ، گیلانی هستیم و حالا معلوم نیست که با دریافت چنین پاسخ تلخی از اعاظم گیلان، چه واکنشی نشان خواهند داد؟ مرگ خوب است اما فقط برای همسایه ای بنام مازندران!
دوستان غرب استانی ما می گفتند که ما بیشتر از آنکه مازندرانی باشیم، از نظر نژاد و زبان و فرهنگ، گیلانی هستیم و حالا معلوم نیست که با دریافت چنین پاسخ تلخی از اعاظم گیلان، چه واکنشی نشان خواهند داد؟(ادامه)
سجاد مقصودی 
بررسی دلايل و موانع استان شدن غرب مازندران(ديدگاه)
سجاد مقصودی (ادامه)
شمال نيوز : این جریان نشان داده است که نه تنها به ما، بلکه به مردانی از جنس خودشان هم رحم نمی کنند و اگر منافع آنها تامین نشود، اینگونه او را مورد اهانت قرار می دهند و صفت عجیب این عده معدود که البته بی مبناء و اساس، اکثریت نمایی می کنند، این است که وقتی به آنها محبت و توجه نمی شود، داد و هوار راه می اندازند که مظلوم واقع شده اند ! مازندران، گوشت قربانی نیست!
شمال نيوز : این جریان نشان داده است که نه تنها به ما، بلکه به مردانی از جنس خودشان هم رحم نمی کنند و اگر منافع آنها تامین نشود، اینگونه او را مورد اهانت قرار می دهند و صفت عجیب این عده معدود که البته بی مبناء و اساس، اکثریت نمایی می کنند، این است که وقتی به آنها محبت و توجه نمی شود، داد و هوار راه می اندازند که مظلوم واقع شده اند !(ادامه)
به صراحت اعلام می داریم که نه تنها آن جمع محدود و اصلاح طلب را به نمایندگی مردم شریف شهرستانهای تنکابن و رامسر قبول نداشته، بلکه از آنان سوال نیز نموده که مگر هر شخصی عضو شورای روستا، بخش یا شهرستانی بوده، می تواند به طور خودسر به نمایندگی مردم یک شهرستان یا منطقه در هر جلسه ای شرکت و تصمیمی اتّخاذ نماید؟! نامه سرگشاده جمعی از اصولگرایان تنکابن و رامسر به رییس جمهور
به صراحت اعلام می داریم که نه تنها آن جمع محدود و اصلاح طلب را به نمایندگی مردم شریف شهرستانهای تنکابن و رامسر قبول نداشته، بلکه از آنان سوال نیز نموده که مگر هر شخصی عضو شورای روستا، بخش یا شهرستانی بوده، می تواند به طور خودسر به نمایندگی مردم یک شهرستان یا منطقه در هر جلسه ای شرکت و تصمیمی اتّخاذ نماید؟!(ادامه)
بیائید همه با هم و درکنار هم برای توسعه همه جانبه اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی استان مازندران تلاش کنیم . اگر ما با این جمعیت سه ملیونی نتوانیم حق خود را بگیریم با جمعیت نیم ملیونی چه میتوانیم بکنی. چرا اصفهانی ها هیچ گاه دنبال جدایی نیستند یا وجود اینکه چند شهر بالای دویست هزار نفری دارند ... چرا جدایی طلبی؟
بیائید همه با هم و درکنار هم برای توسعه همه جانبه اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی استان مازندران تلاش کنیم . اگر ما با این جمعیت سه ملیونی نتوانیم حق خود را بگیریم با جمعیت نیم ملیونی چه میتوانیم بکنی. چرا اصفهانی ها هیچ گاه دنبال جدایی نیستند یا وجود اینکه چند شهر بالای دویست هزار نفری دارند ...(ادامه)
1

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.